۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

میرزایی در گفتگو با مهر مطرح کرد:

سفر یک تیم به فرانسه مهم تر است یا منافع کشتی اصفهان/ حمایت‌های نابجای مدیرکل ورزش

سفر یک تیم به فرانسه مهم تر است یا منافع کشتی اصفهان/ حمایت‌های نابجای مدیرکل ورزش

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: در شرایطی که کشتی اصفهان با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، تیم این هیئت با هزینه‌های سنگین به مسابقات فرانسه اعزام شده است.

مصطفی میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات کشتی اصفهان اظهار داشت: با وجود اینکه مربیان کشتی استان یک سال است که هیچ حقوقی از هیئت دریافت نکرده‌اند و با توجه به اینکه استان حتی یک سالن که در خور شان کشتی استان باشد، نداشته و امکانات سالن‌ به شدت محدود است، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با همکاری هیئت کشتی، تیم اصفهان را به مسابقات فرانسه اعزام کرده‌اند که بالای 50 میلیون تومان هزینه داشته است.

وی افزود: در حال حاضر حساب هیئت کشتی مسدود است و این پول به حساب هیئت‌های دیگر ریخته شده اما سرپرست هیئت با رفتن این پول از هیئت‌های مختلف، تیم را به سفر فرانسه اعزام کرده و این در حالی است که این پول، حق هیئت‌های دیگر بوده است.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشور بیان داشت: دوستی صمیمانه مدیرکل ورزش وجوانان استان با سرپرست هیئت باعث گرفتن تصمیمات نابه‌جا که هیچ سودی برای کشتی استان ندارد، شده است.

وی گفت: باید این سئوال را پرسید که دلیل حمایت‌های نابه‌جای مدیرکل از سرپرست هیئت چیست و چرا با وجود مشکلات بسیاری، این حمایت‌ها ادامه دارد.

میرزایی افزود: تیم نوجوانان استان اصفهان در سال 88 نایب قهرمان ایران شده و تیم جوانان در همان سال پنجم کشور شده اما در حال حاضر حدود 2 سال است که حتی یک اصفهانی در اردوی تیم‌های ملی حضور ندارد و تیم نوجوانان ما حتی در لیگ منطقه‌ای هم از گروهش بالا نیامده و این بزرگ‌ترین ضعف کشتی ماست.

وی بیان داشت: به نظر من آقای جواهری فقط به این دلیل که خودش به کشور فرانسه برود، باعث اعزام این تیم شده و این در حالی است که او باید با حساب شخصی خود اینگونه سفرها را برود نه باپول بیت‌المال.

پیشکسوت سابق کشتی اصفهان تصریح کرد: این در حالیست که رسول جزینی، مربی سابق اصفهانی تیم‌های ملی هم با این سفرمخالف بوده و اظهار داشته که این پول باید خرج هزینه‌های پشتوانه‌سازی شود.

وی اضافه کرد: صحبت کنونی من با استاندار و بوده که چرا هیچ گونه برخوردی با این افراد نمی‌شود و وقتی مربیان ما یک سال است که حقوقی از هیئت دریافت نکرده‌اند اعزام تیم کشتی ازاستان به فرانسه چه لزومی دارد.

کد خبر 2187109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha